Freekicklaget
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Freekicklaget

Forum för det som skall bli vårt nya lag på footballidentity.com
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Nya spelare

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
LALU1
Admin



Antal inlägg : 741
Join date : 09-09-27

Nya spelare Empty
InläggRubrik: Nya spelare   Nya spelare I_icon_minitimelör nov 20, 2010 3:22 pm

Det har dykt upp många nya spelare (tack för tipset Emanuel) Försöker värva in en ytterback, yttermittfältare samt en innemittfältare till. Dock tänker jag inte ha så jättebråttom utan titta hur de går för dom i div3 innan jag sätter full fart.

Har två stycken som jag börjar med 10000 kr löner, i värsta fall så säljer jag dom vidare annars.

Till överst på sidan Gå ner
Emanuel




Antal inlägg : 932
Join date : 09-10-16

Nya spelare Empty
InläggRubrik: Sv: Nya spelare   Nya spelare I_icon_minitimelör nov 20, 2010 4:19 pm

LALU1 skrev:
Det har dykt upp många nya spelare (tack för tipset Emanuel) Försöker värva in en ytterback, yttermittfältare samt en innemittfältare till. Dock tänker jag inte ha så jättebråttom utan titta hur de går för dom i div3 innan jag sätter full fart.

Har två stycken som jag börjar med 10000 kr löner, i värsta fall så säljer jag dom vidare annars.

Tycker vi kan plocka in en ny spelare med 10000 i lön på vardera position. Då kan man se om de passar in i laget och ge dem ordentligt kontrakt. Merparten av dessa spelare kommer att försvinna efter ett par veckor men just nu har vi ju inget emot att kunna byta in spelare och vila ordinarie spelare (speciellt bot ordinarie) på slutet av matcherna.

Skadar inte att kolla upp spelarnas aktivitet och duglighet i andra lag men tycker att man kan chansa lite mer och plocka in dem direkt men ger naturligtvis fullt stöd till din strategi oavsett vilken du väljer Smile

Jag kan vila med både Benny och Kalle om vi får för många spelare i laget. Blir det för många aktiva spelare kan jag söka annat lag också utan att det gör mig något. Dock roligt spela med NTBD Smile
Till överst på sidan Gå ner
 
Nya spelare
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ny spelare Per Boija
» Nya spelare NTBD
» Nya spelare till farmarlaget

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Freekicklaget :: Ace fockers 2-
Hoppa till: