Freekicklaget
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Freekicklaget

Forum för det som skall bli vårt nya lag på footballidentity.com
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Ny spelare Per Boija

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
LALU1
Admin



Antal inlägg : 741
Join date : 09-09-27

Ny spelare Per Boija Empty
InläggRubrik: Ny spelare Per Boija   Ny spelare Per Boija I_icon_minitimefre sep 24, 2010 10:55 am

Vi har fått förstärkning till NTBD. Vi har värvat backen Per Boija från Swe div 2b.

Han har fått länken till detta forum och kommer förhoppningsvis hitta hit så att han kan presentera sig själv här.

Nu börjar laget ordna till sig men vi kan fortfarande få in några spelare till.

Jag vet inte hur många matcher Per spelat då han är en ganska ny spelare men han verkar ha tränat ordentligt under sin månad i spelet.
Till överst på sidan Gå ner
linkan
Admin
linkan


Antal inlägg : 1538
Join date : 09-09-27
Ort : Stockholm

Ny spelare Per Boija Empty
InläggRubrik: Sv: Ny spelare Per Boija   Ny spelare Per Boija I_icon_minitimefre sep 24, 2010 1:25 pm

Eftersom Stjin nästan aldrig spelar så är det väl inte mer än rimligt att han säljs omdet behövs utrymme för löner
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lillasyster.se
LALU1
Admin



Antal inlägg : 741
Join date : 09-09-27

Ny spelare Per Boija Empty
InläggRubrik: Sv: Ny spelare Per Boija   Ny spelare Per Boija I_icon_minitimefre sep 24, 2010 1:37 pm

Å nej!!

Stijn sitter så bra där han är :-) Vi har gott om lönepengar Linkan så ekonomin är inget större problem nu mera. Kommer ha en liten slant över troligtvis till Martin och Thern när jag fyllt upp laget.

Så enda anledningen till att Stijn skulle säljas är att du vill spela på en annan tid Linkan.

Du bestämmer.
Till överst på sidan Gå ner
Snice




Antal inlägg : 70
Join date : 10-09-13
Age : 36
Ort : Stockholm

Ny spelare Per Boija Empty
InläggRubrik: Sv: Ny spelare Per Boija   Ny spelare Per Boija I_icon_minitimelör sep 25, 2010 6:24 pm

Välkommen backpartner. Smile
Till överst på sidan Gå ner
linkan
Admin
linkan


Antal inlägg : 1538
Join date : 09-09-27
Ort : Stockholm

Ny spelare Per Boija Empty
InläggRubrik: Sv: Ny spelare Per Boija   Ny spelare Per Boija I_icon_minitimesön sep 26, 2010 5:09 pm

Nej just nu har jag tyvärr inte tid med mer än 2 matcher per vecka så jag låter gärna stjin stanna.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lillasyster.se
Sponsored content





Ny spelare Per Boija Empty
InläggRubrik: Sv: Ny spelare Per Boija   Ny spelare Per Boija I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Ny spelare Per Boija
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Nya spelare
» Nya spelare NTBD
» Nya spelare till farmarlaget

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Freekicklaget :: Ace fockers 2-
Hoppa till: