Freekicklaget
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Freekicklaget

Forum för det som skall bli vårt nya lag på footballidentity.com
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord!

Gå ner 
+2
Emanuel
Bollen
6 posters
FörfattareMeddelande
Bollen
Admin



Antal inlägg : 1197
Join date : 09-09-27
Ort : Malmö

Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! Empty
InläggRubrik: Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord!   Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! I_icon_minitimemån sep 13, 2010 11:28 pm

Jag antar att ni som var med i träningsmatchen kommer delta på onsdag också. Om någon inte kan får ni gärna meddela här! Meddela gärna at ni kommer delta också, så får vi det bekräftat. Ska försöka maila TungPeng Pung och se om vi kan locka tillbaka honom...

Vi börjar med en av säsongens tuffaste matcher faktiskt, så vi får se till att vara på topp redan på onsdag! Smile


Kan delta:
Bollen


Kan inte:
Till överst på sidan Gå ner
Emanuel




Antal inlägg : 932
Join date : 09-10-16

Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! Empty
InläggRubrik: Sv: Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord!   Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! I_icon_minitimemån sep 13, 2010 11:56 pm

Kan delta:
Bollen
Kalle/Benny


Kan inte:
Till överst på sidan Gå ner
LALU1
Admin



Antal inlägg : 741
Join date : 09-09-27

Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! Empty
InläggRubrik: Sv: Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord!   Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! I_icon_minitimetis sep 14, 2010 12:19 am

Har mailat till Tungpung jag också, får se om han kommer.
Till överst på sidan Gå ner
Emanuel




Antal inlägg : 932
Join date : 09-10-16

Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! Empty
InläggRubrik: Sv: Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord!   Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! I_icon_minitimetis sep 14, 2010 2:01 am

Kommer ju mest trolitg bli betydligt roligare matcher nu. Vi har ju 4 fler spelare att välja på nu. Bollen en ytterligare karaktär, ny mittback och 2 nya yttermittfältare. Det känns som chanserna till fullt aktivt lag är väldigt goda och det gör alla spelare mer motiverad att fortsätta spela. Kan mycket väl tänka mig att Tung Peng Pung dyker upp på merparten av matcherna om vi i regel är fullt lag för är inte roligt om man bara är 4-5 spelare även om Thern är gudomligt bra på denna nivån Smile
Till överst på sidan Gå ner
woxna




Antal inlägg : 546
Join date : 09-09-28

Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! Empty
InläggRubrik: Sv: Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord!   Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! I_icon_minitimetis sep 14, 2010 7:39 pm

Kan delta:
Bollen
Kalle/Benny
woxna/franco


Kan inte:
Till överst på sidan Gå ner
LALU1
Admin



Antal inlägg : 741
Join date : 09-09-27

Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! Empty
InläggRubrik: Sv: Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord!   Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! I_icon_minitimeons sep 15, 2010 6:55 pm

Preliminär uppställning!!

Thern, Skoglund
Mikael, Kennedy, Kalle, Erik
franco, Benny, Martin, Gustav
Malte


Snice är på bänken beroende på om han hinner från basebollen.
Till överst på sidan Gå ner
linkan
Admin
linkan


Antal inlägg : 1538
Join date : 09-09-27
Ort : Stockholm

Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! Empty
InläggRubrik: Sv: Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord!   Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! I_icon_minitimeons sep 15, 2010 8:41 pm

Kan antagligen inte. Kanske hoppar in om jag får tid över
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lillasyster.se
Snice




Antal inlägg : 70
Join date : 10-09-13
Age : 36
Ort : Stockholm

Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! Empty
InläggRubrik: Sv: Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord!   Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! I_icon_minitimeons sep 15, 2010 8:51 pm

Tja. Blev ingen baseboll idag, så om ni vill kan jag försöka. Men keep in mind att jag knappt vet hur man gör. :s
Till överst på sidan Gå ner
LALU1
Admin



Antal inlägg : 741
Join date : 09-09-27

Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! Empty
InläggRubrik: Sv: Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord!   Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! I_icon_minitimeons sep 15, 2010 8:57 pm

Då är du med i startuppställningen Snice!!

Ordnar det nu, matchen börjar 2130, men du kan logga in några minuter innan.
Till överst på sidan Gå ner
Snice




Antal inlägg : 70
Join date : 10-09-13
Age : 36
Ort : Stockholm

Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! Empty
InläggRubrik: Sv: Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord!   Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! I_icon_minitimeons sep 15, 2010 9:00 pm

Och innan det ska jag träna, 21.15, korrekt? Smile

Ska genast plöja manualen för att fatta hur och vad jag ska göra. Tänkte bara ligga i linje med andra mittbacken idag, och i övrigt spela väldigt, väldigt enkelt.
Till överst på sidan Gå ner
LALU1
Admin



Antal inlägg : 741
Join date : 09-09-27

Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! Empty
InläggRubrik: Sv: Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord!   Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! I_icon_minitimeons sep 15, 2010 9:02 pm

Låter bra Snice, du har rätt tid för team traning också.

Jag håller på och uppdaterar uppställningen nu.
Till överst på sidan Gå ner
Bollen
Admin



Antal inlägg : 1197
Join date : 09-09-27
Ort : Malmö

Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! Empty
InläggRubrik: Sv: Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord!   Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! I_icon_minitimetor sep 16, 2010 12:41 am

Nä, 3 spelare var ingen höjdare... Iallafall inte som nu, när jag var trött och hungrig och inte orkade koncentrera mig.

Jag föreslår att jag endast lirar 3 killar när det inte finns något annat alternativ för att få 11 aktiva. Strunta sen i om Martin sitter på bänken.

Kul match var det iallafall! Ses på söndag kväll!
Till överst på sidan Gå ner
Emanuel




Antal inlägg : 932
Join date : 09-10-16

Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! Empty
InläggRubrik: Sv: Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord!   Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! I_icon_minitimetor sep 16, 2010 9:32 am

Hade också problem med mina två spelare på plan då jag samtidigt försökte hålla koll på mitt managerlag Smile

Ursäktar om jag blev lite stressig över att Martin och Kalle kollidera mycket under matchen.

Otroligt störande att Benny missa så mycket i luftrummet med tanke på vilka fina egenskaper han har där. Ingen vidare match för min del. Woxna var lysande i försvaret annars hade det kunnat bli än värre. Snice gjorde en kanonmatch med sin spelare och även roligt att Mikael är så vass. Dock ingen överraskning för mig som sett han spela i BRFC. Håller han aktiviteten i vårt lag blir han otroligt värdefull.

Vårt lag ser verkligen lovande ut men tar förstås en stund spela ihop sig. Jag är ovan både att spela mittback och innermittfältare och det är först nu jag på allvar kan spela dessa positioner då jag aldrig kunnat testa i ett fullt aktivt lag förut.
Till överst på sidan Gå ner
Snice




Antal inlägg : 70
Join date : 10-09-13
Age : 36
Ort : Stockholm

Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! Empty
InläggRubrik: Sv: Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord!   Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! I_icon_minitimetor sep 16, 2010 9:58 am

Jag har Benny Back att tacka för att det såg ut som att jag var stabil. Hela mitt försvarsspel hängde på att Benny, och våra mycket skickliga ytterbackar, gjorde jobbet. :p
Till överst på sidan Gå ner
woxna




Antal inlägg : 546
Join date : 09-09-28

Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! Empty
InläggRubrik: Sv: Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord!   Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! I_icon_minitimetor sep 16, 2010 5:20 pm

du var superb,tänk om en annan var så bra när ma nbörjade:)
Till överst på sidan Gå ner
woxna




Antal inlägg : 546
Join date : 09-09-28

Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! Empty
InläggRubrik: Sv: Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord!   Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! I_icon_minitimetor sep 16, 2010 5:23 pm

Otroligt störande att Benny missa så mycket i luftrummet med tanke på vilka fina egenskaper han har där. Ingen vidare match för min del. Woxna var lysande i försvaret annars hade det kunnat bli än värre. Snice gjorde en kanonmatch med sin spelare och även roligt att Mikael är så vass. Dock ingen överraskning för mig som sett han spela i BRFC. Håller han aktiviteten i vårt lag blir han otroligt värdefull.

AccelerationAcceleration 81.96 Train
AgilityAgility 52.75 Train
BalanceBalance 30.60 Train
JumpingJumping 25.97 Train
SpeedSpeed 91.79 Train
StaminaStamina 63.54 Train
StrengthStrength 56.28

o då har jag supervärden på luftdueller,tror jag har 25 i heading ocksåSmile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! Empty
InläggRubrik: Sv: Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord!   Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord! I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Seriepremiär för NTBD mot Tangentbord!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Tangentbord ikväll!
» Match mot FC Tangentbord imorgon 21:30
» Nya spelare NTBD
» Nya löner NTBD
» NTBD mot FC Valhalla!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Freekicklaget :: Ace fockers 2-
Hoppa till: