Freekicklaget
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Freekicklaget

Forum för det som skall bli vårt nya lag på footballidentity.com
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Match mot Gothenburg Phoenix!

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Bollen
Admin



Antal inlägg : 1197
Join date : 09-09-27
Ort : Malmö

Match mot Gothenburg Phoenix! Empty
InläggRubrik: Match mot Gothenburg Phoenix!   Match mot Gothenburg Phoenix! I_icon_minitimesön jul 04, 2010 10:50 am

Ikväll är det kul match mot Gothenburg Phoenix, ett riktigt bra lag! Glöm inte det!

Ni coacher får förstås gärna sätta in Stjin i stratelvan, så kan linkan vara med. Axel vill också spela från start! Däremot behövs kanske inte nya Kalle (som har låg Stamina), Emanuel kan väl ändå inte delta nu när han är i fjällen?
Till överst på sidan Gå ner
Emanuel




Antal inlägg : 932
Join date : 09-10-16

Match mot Gothenburg Phoenix! Empty
InläggRubrik: Sv: Match mot Gothenburg Phoenix!   Match mot Gothenburg Phoenix! I_icon_minitimesön jul 04, 2010 10:55 am

Japp. Väldigt lite talar för att jag spelar ikväll. Har lite för dåligt internet om jag mot förmodan inte är upptagen med annat. Bästa är att börja med mina gubbar på sidan om och ifall jag dyker upp ge dem speltid i så fall.
Till överst på sidan Gå ner
LALU1
Admin



Antal inlägg : 741
Join date : 09-09-27

Match mot Gothenburg Phoenix! Empty
InläggRubrik: Sv: Match mot Gothenburg Phoenix!   Match mot Gothenburg Phoenix! I_icon_minitimesön jul 04, 2010 8:32 pm

Det blir 3-4-1-2 med Pumba och thern på topp

Mittfältet
Tung Pengpung
Mittfältare-bot-stijn-Kennedy

Backar
Franco-Axel-Bot

Malte i mål
Till överst på sidan Gå ner
linkan
Admin
linkan


Antal inlägg : 1538
Join date : 09-09-27
Ort : Stockholm

Match mot Gothenburg Phoenix! Empty
InläggRubrik: Sv: Match mot Gothenburg Phoenix!   Match mot Gothenburg Phoenix! I_icon_minitimesön jul 04, 2010 9:10 pm

Jag kan vara med både som spelare och som assisterande. Dags för mig att sluta försumma NTBD
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lillasyster.se
Bollen
Admin



Antal inlägg : 1197
Join date : 09-09-27
Ort : Malmö

Match mot Gothenburg Phoenix! Empty
InläggRubrik: Sv: Match mot Gothenburg Phoenix!   Match mot Gothenburg Phoenix! I_icon_minitimesön jul 04, 2010 11:04 pm

linkan skrev:
Jag kan vara med både som spelare och som assisterande. Dags för mig att sluta försumma NTBD

Kom nu! Matchen spelas!
Till överst på sidan Gå ner
linkan
Admin
linkan


Antal inlägg : 1538
Join date : 09-09-27
Ort : Stockholm

Match mot Gothenburg Phoenix! Empty
InläggRubrik: Sv: Match mot Gothenburg Phoenix!   Match mot Gothenburg Phoenix! I_icon_minitimemån jul 05, 2010 11:55 am

Bollen skrev:
linkan skrev:
Jag kan vara med både som spelare och som assisterande. Dags för mig att sluta försumma NTBD

Kom nu! Matchen spelas!
Missade lite grann när matchen stängdes ner. Fick bara upp konstiga felmeddelanden.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lillasyster.se
Sponsored content





Match mot Gothenburg Phoenix! Empty
InläggRubrik: Sv: Match mot Gothenburg Phoenix!   Match mot Gothenburg Phoenix! I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Match mot Gothenburg Phoenix!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Match söndagen den 19 september klockan 2130 mot Gothenburg Phoenix
» match idag?
» match ikväll
» Ingen match
» Match den 15 augusti

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Freekicklaget :: Ace fockers 2-
Hoppa till: