Freekicklaget
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Freekicklaget

Forum för det som skall bli vårt nya lag på footballidentity.com
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Ingen match

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Intoxicator

Intoxicator


Antal inlägg : 237
Join date : 09-09-27
Age : 42
Ort : Södertälje

Ingen match Empty
InläggRubrik: Ingen match   Ingen match I_icon_minitimeons dec 01, 2010 11:35 pm

Loggade in nyss i tron att det skulle vara match. Har inte reflekterat på att det inte stått något när jag tränat denna veckan Sad

Hur långt brukar uppehållet vara?

Vem ska man prata med ang. synpunkter på reglerna i spelet? Känner för att klaga lite på offside vid utspark & blockera målvaktens utkast/spark!!
Letar lite i forumet...kanske startar en ny tråd där om jag inte hittar någtot Razz
Till överst på sidan Gå ner
Emanuel




Antal inlägg : 932
Join date : 09-10-16

Ingen match Empty
InläggRubrik: Sv: Ingen match   Ingen match I_icon_minitimetor dec 02, 2010 2:01 am

Intoxicator skrev:
Loggade in nyss i tron att det skulle vara match. Har inte reflekterat på att det inte stått något när jag tränat denna veckan Sad

Hur långt brukar uppehållet vara?

Vem ska man prata med ang. synpunkter på reglerna i spelet? Känner för att klaga lite på offside vid utspark & blockera målvaktens utkast/spark!!
Letar lite i forumet...kanske startar en ny tråd där om jag inte hittar någtot Razz

Jag tror att det är två veckors spelledigt. Att nästa säsong börjar om 13 dagar med andra ord men kan ha fel.
Till överst på sidan Gå ner
Snice




Antal inlägg : 70
Join date : 10-09-13
Age : 36
Ort : Stockholm

Ingen match Empty
InläggRubrik: Sv: Ingen match   Ingen match I_icon_minitimetor dec 02, 2010 11:11 am

Emanuel skrev:
Intoxicator skrev:
Loggade in nyss i tron att det skulle vara match. Har inte reflekterat på att det inte stått något när jag tränat denna veckan Sad

Hur långt brukar uppehållet vara?

Vem ska man prata med ang. synpunkter på reglerna i spelet? Känner för att klaga lite på offside vid utspark & blockera målvaktens utkast/spark!!
Letar lite i forumet...kanske startar en ny tråd där om jag inte hittar någtot Razz

Jag tror att det är två veckors spelledigt. Att nästa säsong börjar om 13 dagar med andra ord men kan ha fel.

Korrekt.
Till överst på sidan Gå ner
Bollen
Admin



Antal inlägg : 1197
Join date : 09-09-27
Ort : Malmö

Ingen match Empty
InläggRubrik: Sv: Ingen match   Ingen match I_icon_minitimetor dec 02, 2010 5:47 pm

Ska även tillägga att det redan är en massa som har klagat krng det där med offside på insparkar och block på målvaktpassar. Så det spelar nog inte så stor roll om du verkligen klagar på det eller inte tyvärr... Sad
Vi kan ju hoppas att de ändrar saken snart iallafall.
Till överst på sidan Gå ner
Intoxicator

Intoxicator


Antal inlägg : 237
Join date : 09-09-27
Age : 42
Ort : Södertälje

Ingen match Empty
InläggRubrik: Sv: Ingen match   Ingen match I_icon_minitimefre dec 03, 2010 12:39 am

Skapade en tråd å fick lite respons:

Gamla tråden


Tyvärr så var det fel ställe så jag starta en ny på rätt ställe Very Happy

Nya tråden

Bara att skriva lite där ni också så hoppas vi att iaf målvakts-problemet blir åtgärdat!
Offside på inspark är väl en petitess egentligen. Är ju inget vapen man missar då målvakterna knappt når halvplan med sina utsparkar ändå, men det kan ju vara skönt att inte behöva tänka på att inte hamna offside vid utspark så man måste inte ställa sig på egen planhalva iaf! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ingen match Empty
InläggRubrik: Sv: Ingen match   Ingen match I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Ingen match
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Match den 15 augusti
» match idag?
» match ikväll
» Match mot EPIC FC den 26 september.
» Next Match: 29/09/2010 21:30 - Archangels CF

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Freekicklaget :: Ace fockers 2-
Hoppa till: