Freekicklaget
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Freekicklaget

Forum för det som skall bli vårt nya lag på footballidentity.com
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Hej och välkomna

Gå ner 
+13
TungPeng Pung
Foetus
Emanuel
Tarmtomten
John-Jo
woxna
Klas Ingesson
Lefty Right
Banditbosse
LALU1
Intoxicator
Bollen
linkan
17 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
FörfattareMeddelande
linkan
Admin
linkan


Antal inlägg : 1538
Join date : 09-09-27
Ort : Stockholm

Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitimetis sep 29, 2009 10:22 am

Som skåning i exil så måste jag vidhålla att "sidleds Danne" aldrig någonsin kommer slänga sig i väggen Smile
Men visst vore det kul att få med ännu fler fk klassiker, dock så är ju mittfältare det vi för tillfället har mest av.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lillasyster.se
Klas Ingesson

Klas Ingesson


Antal inlägg : 737
Join date : 09-09-28

Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitimetis sep 29, 2009 8:12 pm

Aha underbart att se dig igen Cello!!!!

*mindful*


Hur fixar jag en avatar här?
Jag har faktiskt letat Smile
Till överst på sidan Gå ner
linkan
Admin
linkan


Antal inlägg : 1538
Join date : 09-09-27
Ort : Stockholm

Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitimetis sep 29, 2009 9:20 pm

under profil längst upp
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lillasyster.se
linkan
Admin
linkan


Antal inlägg : 1538
Join date : 09-09-27
Ort : Stockholm

Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitimetis sep 29, 2009 9:22 pm

JAg börjar bli lite otålig i väntan på intox, en förklaring kan vara att han blev tillsagd i forumet att han skulle få vänta 72 timmar på laget, det var två dygn sen.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lillasyster.se
Lefty Right

Lefty Right


Antal inlägg : 667
Join date : 09-09-28

Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitimetis sep 29, 2009 10:35 pm

Ett dygn till då... bounce
Till överst på sidan Gå ner
Bollen
Admin



Antal inlägg : 1197
Join date : 09-09-27
Ort : Malmö

Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitimetis sep 29, 2009 11:42 pm

Klas Ingesson skrev:
Aha underbart att se dig igen Cello!!!!

*mindful*

Detsamma! Very Happy

Såg att du, jag, Linkan och Sixten blivit uttagna till matchen imorgon mot holländska serieledarna. Kanske att vi ska försöka vara online och spela som en snygg "avskedsgest" mot Mart? För övrigt får jag det nog kämpigt som ensam centralmittfältare... Rolling Eyes
Till överst på sidan Gå ner
linkan
Admin
linkan


Antal inlägg : 1538
Join date : 09-09-27
Ort : Stockholm

Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitimeons sep 30, 2009 12:43 am

Håller verkligen med, jag har som sagt pratat med Mart innan och erbjudit mig att hjälpa honom hitta ersättare. Svårt att få en bättre avslutning än att vinna mot bästa laget i serien
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lillasyster.se
Klas Ingesson

Klas Ingesson


Antal inlägg : 737
Join date : 09-09-28

Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitimeons sep 30, 2009 12:50 am

linkan skrev:
under profil längst upp

Aha hittade det till slut där.
Liten flikrad där jag tidigare letat utan att se det.
Otroligt funky forum så ändra aldrig! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Klas Ingesson

Klas Ingesson


Antal inlägg : 737
Join date : 09-09-28

Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitimeons sep 30, 2009 12:51 am

Jo jag skall försöka hinna spela.
20.00 är väl inte världens bästa tid för just mig.
Till överst på sidan Gå ner
linkan
Admin
linkan


Antal inlägg : 1538
Join date : 09-09-27
Ort : Stockholm

Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitimeons sep 30, 2009 12:53 am

Håller med 20.00 är lite för tidigt, tror dock att vi kommer få en senare speltid i sverige
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lillasyster.se
Klas Ingesson

Klas Ingesson


Antal inlägg : 737
Join date : 09-09-28

Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitimeons sep 30, 2009 12:57 am

linkan skrev:
Håller med 20.00 är lite för tidigt, tror dock att vi kommer få en senare speltid i sverige

Aha trevligt.
Förslaget jag hört från dig att kunna ändra hemmamatchen mellan ett intervall vore bra ex 20-21.
Sedan är det väl okej att vara med i ett lag och kanske främst spela aktiv söndag 20.00 och kanske inaktiv 20.00 onsdag.
Till överst på sidan Gå ner
linkan
Admin
linkan


Antal inlägg : 1538
Join date : 09-09-27
Ort : Stockholm

Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitimeons sep 30, 2009 1:11 am

Ja det tycker jag verkligen, blir ju omöjligt att kombinera med verkliga livet annars. Vi får väl se aktivitet och fylla på mer fler spelare om det behövs för att fylla ut på matcherna
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lillasyster.se
John-Jo




Antal inlägg : 236
Join date : 09-10-02

Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Hej alla   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitimefre okt 02, 2009 12:20 pm

Nu har jag anslutit, känns bra, ser fram emot att spela!
Till överst på sidan Gå ner
Tarmtomten




Antal inlägg : 182
Join date : 09-10-05

Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitimemån okt 05, 2009 3:17 pm

Tjenare grabbar!

Verkar som dom flesta av er känner varann sen tidigare vilket är bra då det är mer troligt att laget håller ihop ett tag Smile Själv halkade jag in på ett bananskal efter att ha läst på FK forumet.

Vem är då jag? Jag är er kassa målis från gårdagen och heter Micke IRL precis som min gubbe i footballidentity och jag är 34 bast. Klarar kritik bra så om jag läcker som ett såll så är det bara hagla svordomar över mig, jag kan ta det Wink

Det var väldigt lärorikt och skoj att spela mathcen igår och jag är övertygad om att vi till nästa säsong kommer vara med och kriga om topp placeringarna i serien Smile
Till överst på sidan Gå ner
Klas Ingesson

Klas Ingesson


Antal inlägg : 737
Join date : 09-09-28

Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitimemån okt 05, 2009 6:09 pm

Jag tycker det var roligt med en helt färsk målis.
Korpkänsla över det Smile
Och jag tycker du var riktigt bra för att vara helt ny!
Till överst på sidan Gå ner
Intoxicator

Intoxicator


Antal inlägg : 237
Join date : 09-09-27
Age : 41
Ort : Södertälje

Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitimesön okt 11, 2009 11:57 pm

Har skickat ett kontrakt till dig El A trots namnvalet.
Hoppas att du inte heter så IRL Embarassed
Till överst på sidan Gå ner
linkan
Admin
linkan


Antal inlägg : 1538
Join date : 09-09-27
Ort : Stockholm

Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitimemån okt 12, 2009 12:47 am

Du såg kanske att det var ytterligare en kille som kom från freekick, han sa att han hade mailat dig
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lillasyster.se
Emanuel




Antal inlägg : 932
Join date : 09-10-16

Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitimefre okt 16, 2009 11:19 pm

Ny i laget och antagligen mig som linkan refererar till. Ska försöka sätta mig in i spelet snarast.
Till överst på sidan Gå ner
linkan
Admin
linkan


Antal inlägg : 1538
Join date : 09-09-27
Ort : Stockholm

Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitimemån okt 19, 2009 12:31 pm

Även en till ytterback som är intresserad av att vara med, sa till honom att skriva ett mail till Intox
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lillasyster.se
Foetus




Antal inlägg : 257
Join date : 09-10-20
Ort : Borås

Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitimetis okt 20, 2009 7:58 pm

Passar på att presentera mig jag med. Hittade till forumet först idag, men har redan gjort några matcher med mittbacken Francesco Markowski. Gubbens namn har jag tagit från min första värvade mittback i Freekick. Han höll rent några säsonger i andra amatördivisionen och har ett minnesdiplom i Skene Outlaws klubbhus.

Själv är jag 32, bor i Borås. Har bara ett allmänt fotbollsintresse IRL, spelade korgboll tills vi gick upp i basketligan då jag inte ansåg mig ha den tid som behövdes för att kombinera arbete, sport och familj längre. Men nu spelar jag spel online istället, tycker det är minst lika bra motion som att springa runt på riktigt Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
linkan
Admin
linkan


Antal inlägg : 1538
Join date : 09-09-27
Ort : Stockholm

Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitimetis okt 20, 2009 10:18 pm

Välkommen till forumet. Är för väldigt imponerad av dina baskets skills iaf det lilla jag sätta på freekicks första sida. Själv har kvar en bild där jag har något homoerotiskt i blicken och håller ett ägg, väldigt märkligt
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lillasyster.se
Lefty Right

Lefty Right


Antal inlägg : 667
Join date : 09-09-28

Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitimetis okt 20, 2009 10:32 pm

lol! Apache Indian, är det du det?
Till överst på sidan Gå ner
Klas Ingesson

Klas Ingesson


Antal inlägg : 737
Join date : 09-09-28

Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitimesön okt 25, 2009 12:25 am

Anställ Stefan Schwarz !
Skicka kontrakt!
Till överst på sidan Gå ner
Emanuel




Antal inlägg : 932
Join date : 09-10-16

Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitimesön nov 08, 2009 7:31 pm

Julian Jokehim finns tillgänglig som backup på yttermittfältet. Spelaren har defensiva egenskaper.
Till överst på sidan Gå ner
Bollen
Admin



Antal inlägg : 1197
Join date : 09-09-27
Ort : Malmö

Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitimesön jun 27, 2010 2:05 pm

Vi ska hälsa en ny mittfältare varmt välkommen till NameToBeDecided! Säg hej till TungPeng Pung! Very Happy

Hoppas han hittar hit! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Hej och välkomna - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 2 I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Hej och välkomna
Till överst på sidan 
Sida 2 av 4Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Freekicklaget :: Välkommen-
Hoppa till: