Freekicklaget
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Freekicklaget

Forum för det som skall bli vårt nya lag på footballidentity.com
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Match mot Crusaders ikväll!

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Bollen
Admin



Antal inlägg : 1197
Join date : 09-09-27
Ort : Malmö

Match mot Crusaders ikväll! Empty
InläggRubrik: Match mot Crusaders ikväll!   Match mot Crusaders ikväll! I_icon_minitimesön jun 27, 2010 2:08 pm

Glöm inte vårt mycket tuffa möte med Crusaders ikväll! Vore kaxigt om vi kunde sno åt oss en poäng...

Är det någon som inte kan och som vill vila sin snubbe? Säg gärna till, annars kan vi nog byta ut er i halvtid. (Hur är det med linkan?)

Förhoppningsvis dyker även vår nye mittfältare TungPeng Pung upp, även om detta förstås skulle bli en tuff debutmatch...
Till överst på sidan Gå ner
Emanuel




Antal inlägg : 932
Join date : 09-10-16

Match mot Crusaders ikväll! Empty
InläggRubrik: Sv: Match mot Crusaders ikväll!   Match mot Crusaders ikväll! I_icon_minitimesön jun 27, 2010 5:47 pm

Jag spelar. Kommer som vanligt vara trött redan när matchen spelas men brukar gå hyggligt ändå. Möjligt jag får börja offra ett konditionspass varje vecka för att undvika detta.
Till överst på sidan Gå ner
woxna




Antal inlägg : 546
Join date : 09-09-28

Match mot Crusaders ikväll! Empty
InläggRubrik: Sv: Match mot Crusaders ikväll!   Match mot Crusaders ikväll! I_icon_minitimesön jun 27, 2010 6:09 pm

har full kondis så jag öser på.....
Till överst på sidan Gå ner
Bollen
Admin



Antal inlägg : 1197
Join date : 09-09-27
Ort : Malmö

Match mot Crusaders ikväll! Empty
InläggRubrik: Sv: Match mot Crusaders ikväll!   Match mot Crusaders ikväll! I_icon_minitimemån jun 28, 2010 1:05 am

Hmm, vi får se till att vi får bort de där standardbytena i halvtid, var ju inte helt lyckat att Pumba och franco bara byttes ut... Rolling Eyes

Sen kan jag intyga att det är VÄLDIGT stor skillnad på att vara målvakt i NTBD mot att vara det i Ace Fockers... Wink

Kul match var det iallafall! Vi får jaga ytterligare någon spelare, en yttermitt och en ytterback vore fint (även om det är lite kul att spela 3-4-3). Vi får hålla ögonen öppna efter nya spelare helt enkelt!
Till överst på sidan Gå ner
LALU1
Admin



Antal inlägg : 741
Join date : 09-09-27

Match mot Crusaders ikväll! Empty
InläggRubrik: Sv: Match mot Crusaders ikväll!   Match mot Crusaders ikväll! I_icon_minitimemån jun 28, 2010 4:34 pm

Hej!!

Sorry för bytena, tänkte inte på att jag la in sådan förra matchen.

De är borttagna nu.

Lars
Till överst på sidan Gå ner
woxna




Antal inlägg : 546
Join date : 09-09-28

Match mot Crusaders ikväll! Empty
InläggRubrik: Sv: Match mot Crusaders ikväll!   Match mot Crusaders ikväll! I_icon_minitimemån jun 28, 2010 7:14 pm

äh jag var ändå kass:)
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Match mot Crusaders ikväll! Empty
InläggRubrik: Sv: Match mot Crusaders ikväll!   Match mot Crusaders ikväll! I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Match mot Crusaders ikväll!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» match ikväll
» Tangentbord ikväll!
» matchen ikväll
» mot crusaders
» match idag?

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Freekicklaget :: Ace fockers 2-
Hoppa till: