Freekicklaget
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Freekicklaget

Forum för det som skall bli vårt nya lag på footballidentity.com
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Hej och välkomna

Gå ner 
+13
TungPeng Pung
Foetus
Emanuel
Tarmtomten
John-Jo
woxna
Klas Ingesson
Lefty Right
Banditbosse
LALU1
Intoxicator
Bollen
linkan
17 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4
FörfattareMeddelande
migeltheplayer




Antal inlägg : 9
Join date : 10-09-12

Hej och välkomna - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Ny här!   Hej och välkomna - Sida 4 I_icon_minitimetis sep 14, 2010 12:57 am

Hej allihopa!

Jag heter Micke och har haft ett litet uppehåll med fi, men det ska bli ändring på det och jag är riktigt taggad att börja spela som sagt. Tack för chansen att få vara med erat lag.

Ska bli riktigt skoj att spela med er i fortsättningen. Idag var det roligt, men lite ringrostigt och svårt mot det bättre laget Razz

Jag hoppas kunna tillföra något till erat lag. Jag gillar att spela med helst så få tillslag som möjligt och försöker spela enkelt i så stor utsträckning som det går. Smile

Mvh Micke
Till överst på sidan Gå ner
Emanuel




Antal inlägg : 932
Join date : 09-10-16

Hej och välkomna - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 4 I_icon_minitimetis sep 14, 2010 1:20 am

Välkommen till Ace Fockers Mikael. De matcher du gjorde med oss i BRFC såg det väldigt lovande ut i så jag tror du kommer bli ett bra tillskott till Name To Be Decided Smile
Till överst på sidan Gå ner
Bollen
Admin



Antal inlägg : 1197
Join date : 09-09-27
Ort : Malmö

Hej och välkomna - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 4 I_icon_minitimetor dec 16, 2010 8:45 pm

Vi har hittat en ersättare till Lefty Right, hitflugen från Lions FC.

Varmt välkommen säger vi till Samba, alias Jett´E Full! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Emanuel




Antal inlägg : 932
Join date : 09-10-16

Hej och välkomna - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 4 I_icon_minitimetor dec 16, 2010 9:33 pm

Låter som en riktigt bra värvning Smile

Får hoppas han levererar efter våra förväntningar Smile
Till överst på sidan Gå ner
Banditbosse




Antal inlägg : 363
Join date : 09-09-28
Ort : Norr

Hej och välkomna - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 4 I_icon_minitimefre dec 17, 2010 1:20 am

Bollen skrev:
Vi har hittat en ersättare till Lefty Right, hitflugen från Lions FC.

Varmt välkommen säger vi till Samba, alias Jett´E Full! Very Happy

Välkommen!
Till överst på sidan Gå ner
woxna




Antal inlägg : 546
Join date : 09-09-28

Hej och välkomna - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 4 I_icon_minitimefre dec 17, 2010 1:48 am

låter härligt,nu förväntar jag mig en massa fina inlägg på min panna;)
Till överst på sidan Gå ner
Samba




Antal inlägg : 84
Join date : 10-12-16

Hej och välkomna - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 4 I_icon_minitimefre dec 17, 2010 4:52 am

Tackar och bockar för välkomnandet.

Även om jag ännu inte fått något kontrakt skickat, så räknar jag kallt med det efter att ha blivit insläppt här Smile

Kan väl köra en liten presentation också:
25 år, boendes i Lund där jag pluggar (kommer här nereifrån också, så skånska e något jag hoppas ni klarar av att förstå Wink)
Lirade tidigare fotboll själv, men det var ganska många år sen jag la av nu.

Här på FID började jag för ungefär ett år sedan med Jett. Har sedan blivit ytterligare 2 gubbar, en SD och en CD som lirar i engelska resp. irländska ligorna.
Min rating är väl relativt låg, mest beroende på att jag spelat i svenska förstadivisonen sedan slutet av säsong 3 då Jett bara var 18 år. Först i Caroleans och nu senast i Lions. Kan väl säga att det härdar en hel del att vara sämre tränad än alla man möter, men senaste säsongen började det väl lossna så smått. Hur det går denna får väl framtiden utvisa, men jag är orolig att chem-pen ska vara till stora problem, iaf under den första halvan av säsongen.
Brukar inte missa så många matcher per säsong och speciellt inte nu under vintern när det är vinteruppehåll i allsvenskan.

Jag hoppas att ni blir nöjda med mig och är det något ni undrar är det bara att fråga.

Ska försöka kolla igenom trådarna här nu för att lära mig mer om hur ni spelar osv. så att jag är redo till matchen på söndag.
Till överst på sidan Gå ner
Bollen
Admin



Antal inlägg : 1197
Join date : 09-09-27
Ort : Malmö

Hej och välkomna - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 4 I_icon_minitimefre dec 17, 2010 12:14 pm

Vad bra att du har hittat hit Samba! Smile

Du behöver nog inte oroa dig så mycket för att leta upp hur vi spelar. Vi har uvecklat vår taktik kontinuenligt och i princip gjort det i våra matchtrådar genom säsongerna, så det är inte lätt att hitta... Sen vi värvade Fredrik Hawkmoon har dock det mesta av kommunikationen i anfallsspelet skett i den här tråden, så där kanske du kan hitta något matnyttigt om du är ambitiös, även om det är en del diskussion fram och tillbaka även där.

Annars har vi två ganska enkla matcher framöver nu (Tangentbord på söndag och sedan Lions) så vi kan nog pröva oss fram en hel del i de matcherna och eventuellt "tillrättavisa" dig om det skulle vara något. Wink
Du får hemskt gärna komma med förslag på hur vi kan utveckla vårt spel, du har säkert en hel del intressant att komma med efter din tid i olika Division 1-lag! Smile

Vi kör kommuikation i mumble.se under matcherna. Har du det sedan tidigare? Annars är det bra om du laddar ned det i god tid innan matchen på söndag, chatten är så opraktisk. Hoppas du kommer trivas här! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Samba




Antal inlägg : 84
Join date : 10-12-16

Hej och välkomna - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 4 I_icon_minitimefre dec 17, 2010 1:43 pm

Yes, körde mumble i ett annat lag tidigare. Har för mig att jag har det kvar, men annars e det lätt att fixa.
Till överst på sidan Gå ner
John-Jo




Antal inlägg : 236
Join date : 09-10-02

Hej och välkomna - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 4 I_icon_minitimefre dec 17, 2010 5:50 pm

välkommen!
Till överst på sidan Gå ner
linkan
Admin
linkan


Antal inlägg : 1538
Join date : 09-09-27
Ort : Stockholm

Hej och välkomna - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 4 I_icon_minitimefre dec 17, 2010 8:40 pm

Fint med ytterligare en Lundabo, både jag och bollen härstammar ju också därifrån (jag från öt och bollen från något obskyrt i utkanterna...)
Välkommen till laget
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lillasyster.se
linkan
Admin
linkan


Antal inlägg : 1538
Join date : 09-09-27
Ort : Stockholm

Hej och välkomna - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 4 I_icon_minitimefre dec 17, 2010 8:41 pm

För övrigt så är jag lite besviken på mig själv att jag hade missat att snice var en gammal hjälte från freekick.org som jag lirat en massa med på den gamla goda tiden.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lillasyster.se
Hawkmoon




Antal inlägg : 339
Join date : 10-09-16

Hej och välkomna - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 4 I_icon_minitimefre dec 17, 2010 11:02 pm

Vill också välkomna Samba till laget givetvis - även om han och jag redan chattat lite. =) Varmt välkommen!
Till överst på sidan Gå ner
Bollen
Admin



Antal inlägg : 1197
Join date : 09-09-27
Ort : Malmö

Hej och välkomna - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 4 I_icon_minitimetis mar 08, 2011 3:32 pm

Får passa på att hälsa vår nya mittback välkommen till laget, Rio Ferdinand! Hoppas du lyckas hitta hit! Du är efterlängtad ska du veta och du ska känna dig oerhört välkommen!

(Ni andra kanske redan har hälsat på Rio, jag missade ju träningsmatchen igår...)
Till överst på sidan Gå ner
Hawkmoon




Antal inlägg : 339
Join date : 10-09-16

Hej och välkomna - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 4 I_icon_minitimetis mar 08, 2011 4:47 pm

Bollen skrev:
Får passa på att hälsa vår nya mittback välkommen till laget, Rio Ferdinand! Hoppas du lyckas hitta hit! Du är efterlängtad ska du veta och du ska känna dig oerhört välkommen!

(Ni andra kanske redan har hälsat på Rio, jag missade ju träningsmatchen igår...)

Hehe, du missade den precis som alla andra typ. =)Var jag och Erland precis i början men så blev jag nedkopplad och vips var jag själv när jag loggade in igen. Var konstant markerad av 5 motståndare. Men fick ett skott på mål iaf... Cool Spelade kanske halva matchen totalt sett i omgångar så att säga.
Till överst på sidan Gå ner
Hawkmoon




Antal inlägg : 339
Join date : 10-09-16

Hej och välkomna - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 4 I_icon_minitimetis mar 08, 2011 4:48 pm

Jag vill förövrigt välkomna Rio Ferdinand till laget. Känns RIKTIGT bra!
Till överst på sidan Gå ner
Klas Ingesson

Klas Ingesson


Antal inlägg : 737
Join date : 09-09-28

Hej och välkomna - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 4 I_icon_minitimetis mar 08, 2011 6:24 pm

Hej på dig Rio-snygging!
Till överst på sidan Gå ner
John-Jo




Antal inlägg : 236
Join date : 09-10-02

Hej och välkomna - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 4 I_icon_minitimetis mar 08, 2011 10:19 pm

välkommen!
Till överst på sidan Gå ner
LALU1
Admin



Antal inlägg : 741
Join date : 09-09-27

Hej och välkomna - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 4 I_icon_minitimetis mar 08, 2011 11:10 pm

Välkommen hit!
Till överst på sidan Gå ner
Emanuel




Antal inlägg : 932
Join date : 09-10-16

Hej och välkomna - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 4 I_icon_minitimeons mar 09, 2011 1:13 am

Välkommen!
Till överst på sidan Gå ner
woxna




Antal inlägg : 546
Join date : 09-09-28

Hej och välkomna - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 4 I_icon_minitimeons mar 09, 2011 7:28 pm

välkommen till det här glada gänget!!!
Till överst på sidan Gå ner
Foetus




Antal inlägg : 257
Join date : 09-10-20
Ort : Borås

Hej och välkomna - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 4 I_icon_minitimetor mar 10, 2011 1:57 pm

Trevligt med ännu en hårt jobbande back! Välkommen Rio, känns mycket bra att ha dig här!
Till överst på sidan Gå ner
Bollen
Admin



Antal inlägg : 1197
Join date : 09-09-27
Ort : Malmö

Hej och välkomna - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 4 I_icon_minitimetor dec 22, 2011 1:29 pm

Vi har glädjen att presentera vårt första nyförvärv inför säsongen! Och det blev en dansk yttermittfältare, efter en utmärkt rekryteringsinsats av Emanuel. Det är en stor ära att hälsa Kasper Olsen välkommen till laget!

(I hope you understand swedish pretty well Kasper, however you are very welcome to the team! Wink)
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Hej och välkomna - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Hej och välkomna   Hej och välkomna - Sida 4 I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Hej och välkomna
Till överst på sidan 
Sida 4 av 4Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Freekicklaget :: Välkommen-
Hoppa till: