Freekicklaget
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Freekicklaget

Forum för det som skall bli vårt nya lag på footballidentity.com
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Snice




Antal inlägg : 70
Join date : 10-09-13
Age : 36
Ort : Stockholm

Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools Empty
InläggRubrik: Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools   Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools I_icon_minitimeons nov 10, 2010 1:35 pm

Jag ska på after work, och sist tänkte jag dra tidigt men blev sen och missade matchen. Därför tänker jag flagga för det idag igen. :p KAN missa matchen/bli sen, men kanske inte. Jag säger 50/50
Till överst på sidan Gå ner
Klas Ingesson

Klas Ingesson


Antal inlägg : 737
Join date : 09-09-28

Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools Empty
InläggRubrik: Sv: Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools   Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools I_icon_minitimeons nov 10, 2010 11:02 pm

Sup till det du!
Till överst på sidan Gå ner
migeltheplayer




Antal inlägg : 9
Join date : 10-09-12

Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools Empty
InläggRubrik: Sv: Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools   Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools I_icon_minitimeons nov 10, 2010 11:05 pm

Hej! tyvärr kan jag inte ikväll.
Till överst på sidan Gå ner
Snice




Antal inlägg : 70
Join date : 10-09-13
Age : 36
Ort : Stockholm

Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools Empty
InläggRubrik: Sv: Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools   Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools I_icon_minitimetor nov 11, 2010 11:22 am

Visste att det var Cools ni mötte, så sket i att åka hem till halv tio. Smile Ni vann ju ändå, som väntat, så det var inga kossor på isen här inte
Till överst på sidan Gå ner
Emanuel




Antal inlägg : 932
Join date : 09-10-16

Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools Empty
InläggRubrik: Sv: Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools   Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools I_icon_minitimetor nov 11, 2010 1:05 pm

Nej det var en väldigt enkel match igen. Till söndag blir det äntligen lite roligare motstånd då vi möter Archangelsk som ligger på platsen bakom oss och som kan vara riktigt bra. Då lär vi behöva aktiva spelare och även spela som ett lag igen. Mot så usla lag som The Cools blir det tyvärr lite väl mycket show och personligen blir jag alldeles för oseriös/egoistisk vilket kanske inte alltid är så roligt för övriga i laget. Ska försöka skärpa till mig lite och spela bollen istället för att ta korkade avslut och även täcka ytor även försvarsmässigt. Hade vi alla spelat på topp igår hade vi vunnit med 13-0 eller liknande vilket kanske inte varit fel heller.
Till överst på sidan Gå ner
Snice




Antal inlägg : 70
Join date : 10-09-13
Age : 36
Ort : Stockholm

Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools Empty
InläggRubrik: Sv: Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools   Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools I_icon_minitimetor nov 11, 2010 2:31 pm

På söndag är jag gaaaame.
Till överst på sidan Gå ner
Klas Ingesson

Klas Ingesson


Antal inlägg : 737
Join date : 09-09-28

Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools Empty
InläggRubrik: Sv: Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools   Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools I_icon_minitimetor nov 11, 2010 9:35 pm

Arch har försökt värva mig (Thern). Så jag är otroligt fokuserad och ego under matchen om jag måste vara det. Visst jag vet att passa sig framåt är bäst. Har de dålig försvarare tänker jag dock utnyttja det. Jag lär personligen scouta! De försöker även rekrytera Klas och managern har skrivit att de har stora problem med backlinjen.
Till överst på sidan Gå ner
Klas Ingesson

Klas Ingesson


Antal inlägg : 737
Join date : 09-09-28

Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools Empty
InläggRubrik: Sv: Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools   Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools I_icon_minitimetor nov 11, 2010 9:36 pm

E showa till det hur mycket du vill i enkla matcher!
Det var ett nöje att se er andra skjuta järnet Smile
Till överst på sidan Gå ner
Emanuel




Antal inlägg : 932
Join date : 09-10-16

Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools Empty
InläggRubrik: Sv: Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools   Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools I_icon_minitimefre nov 12, 2010 1:21 am

Klas Ingesson skrev:
Arch har försökt värva mig (Thern). Så jag är otroligt fokuserad och ego under matchen om jag måste vara det. Visst jag vet att passa sig framåt är bäst. Har de dålig försvarare tänker jag dock utnyttja det. Jag lär personligen scouta! De försöker även rekrytera Klas och managern har skrivit att de har stora problem med backlinjen.
Bra att veta att de har uselt försvar Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools Empty
InläggRubrik: Sv: Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools   Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Nästa match onsdag den 10 november mot The Cools
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Nästa match onsdag 3 november klockan 2130 mot Roma
» Nästa match mot The Cools den 3 oktober 2130
» Nästa match söndag 7 november 2130 mot chelsea FC
» match idag?
» match ikväll

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Freekicklaget :: Ace fockers 2-
Hoppa till: