Freekicklaget
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Freekicklaget

Forum för det som skall bli vårt nya lag på footballidentity.com
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback

Gå ner 
+2
Emanuel
LALU1
6 posters
FörfattareMeddelande
LALU1
Admin



Antal inlägg : 741
Join date : 09-09-27

Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback Empty
InläggRubrik: Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback   Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback I_icon_minitimeons okt 27, 2010 11:46 pm

Vi har numera bara en spelare extra, jag letar nya spelare just nu. I första hand en till ytterback och en innermittfältare till samt kanske ytterligare en yttermittfältare.

Detta innebär att ni som har två spelare inte alltid kommer få spela med bägge.

Just nu har vi inte ens spelare så vi kan vila upp de som blir trötta.


Om någon inte kan på söndag skriv det här så ställer jag upp laget från det.
Till överst på sidan Gå ner
Emanuel




Antal inlägg : 932
Join date : 09-10-16

Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback Empty
InläggRubrik: Sv: Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback   Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback I_icon_minitimetor okt 28, 2010 9:55 am

Jag lirar som vanligt och självklart är det helt ok Kalle eller Benny börjar från bänken.

Jag letar efter spelare till BRFC men samtidigt letar jag också spelare till NTBD så att vi blir ett par ytterligare spelare vilket jag enbart tror är positivt.
Till överst på sidan Gå ner
Snice




Antal inlägg : 70
Join date : 10-09-13
Age : 36
Ort : Stockholm

Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback Empty
InläggRubrik: Sv: Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback   Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback I_icon_minitimetor okt 28, 2010 1:41 pm

Min närvaro på söndag är högst osäker. Sticker iväg på långweekend i eftermiddag, så när jag kommer hem lär nog inte flickan bli gladast i världen om det första jag gör är att sätta mig vid datorn och spela spel. Men jag kanske kan "lugna ner henne" lite grann, med rohypnol eller dylikt. Vi får se. I'll keep in touch.
Till överst på sidan Gå ner
Bollen
Admin



Antal inlägg : 1197
Join date : 09-09-27
Ort : Malmö

Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback Empty
InläggRubrik: Sv: Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback   Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback I_icon_minitimetor okt 28, 2010 2:10 pm

Är det kris med spelare kan vi värva Axel som back up... Fast han trivs rätt bra i sin nuvarande klubb, som jag parasiterar på. Han har full lön och jag dyker aldrig upp för att spela. Och jag har iallafall inte lust att lira 3 spelre samtidigt (det går nästan inte)
Till överst på sidan Gå ner
woxna




Antal inlägg : 546
Join date : 09-09-28

Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback Empty
InläggRubrik: Sv: Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback   Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback I_icon_minitimetor okt 28, 2010 5:06 pm

krisar det sig,kan jag alltid skapa en gubbe till...
Till överst på sidan Gå ner
Bollen
Admin



Antal inlägg : 1197
Join date : 09-09-27
Ort : Malmö

Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback Empty
InläggRubrik: Sv: Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback   Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback I_icon_minitimetor okt 28, 2010 5:40 pm

woxna skrev:
krisar det sig,kan jag alltid skapa en gubbe till...

Ja, det är ju i alla lägen en tusen gånger bättre lösning än att jag ska ha 3 spelare iallafall. Skapa en back up-kille vet jag! Han får säkert en del speltid även om vi värvar någon ny. Dyr är han ju inte (100 000 i veckan). Kan vara bra för Ace Fockers i längden också att du lär dig spela med 2 spelare... Smile

speltid är väll inte det viktigaste med han i så fall,utan mest som back up kille!!!
men är det lättast att dubble med ytterback+ytter mittfältare i så fall!!!
Till överst på sidan Gå ner
LALU1
Admin



Antal inlägg : 741
Join date : 09-09-27

Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback Empty
InläggRubrik: Sv: Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback   Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback I_icon_minitimetor okt 28, 2010 8:20 pm

Om woxna vill så får han självklart skaffa sig en spelare till helst en yttermittfältare i sådana fall.

Dock måste första valet vara att jag försöker få in två-tre spelare till så vi har.

Detta kommer innebära att det kommer tillfällen då enbart bollen dubblerar (eftersom jag inte tänker satsa på en målvakt till i första hand).

Kommer försöka värva följande:

Ytterback
Yttermittfältare
Innermittfältare

Ska kolla med Petrus om han vill ha en spelare till.
Till överst på sidan Gå ner
Klas Ingesson

Klas Ingesson


Antal inlägg : 737
Join date : 09-09-28

Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback Empty
InläggRubrik: Sv: Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback   Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback I_icon_minitimetor okt 28, 2010 8:48 pm

Bollen skrev:
Är det kris med spelare kan vi värva Axel som back up... Fast han trivs rätt bra i sin nuvarande klubb, som jag parasiterar på. Han har full lön och jag dyker aldrig upp för att spela. Och jag har iallafall inte lust att lira 3 spelre samtidigt (det går nästan inte)

Känner jag honom? Smile
Till överst på sidan Gå ner
woxna




Antal inlägg : 546
Join date : 09-09-28

Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback Empty
InläggRubrik: Sv: Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback   Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback I_icon_minitimefre okt 29, 2010 1:31 am

woxna skrev:
krisar det sig,kan jag alltid skapa en gubbe till...


Ja, det är ju i alla lägen en tusen gånger bättre lösning än att jag ska ha 3 spelare iallafall. Skapa en back up-kille vet jag! Han får säkert en del speltid även om vi värvar någon ny. Dyr är han ju inte (100 000 i veckan). Kan vara bra för Ace Fockers i längden också att du lär dig spela med 2 spelare... Smile

speltid är väll inte det viktigaste med han i så fall,utan mest som back up kille!!!
men är det lättast att dubble med ytterback+ytter mittfältare i så fall!!!
Till överst på sidan Gå ner
Emanuel




Antal inlägg : 932
Join date : 09-10-16

Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback Empty
InläggRubrik: Sv: Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback   Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback I_icon_minitimefre okt 29, 2010 1:46 am

woxna skrev:
woxna skrev:
krisar det sig,kan jag alltid skapa en gubbe till...


Ja, det är ju i alla lägen en tusen gånger bättre lösning än att jag ska ha 3 spelare iallafall. Skapa en back up-kille vet jag! Han får säkert en del speltid även om vi värvar någon ny. Dyr är han ju inte (100 000 i veckan). Kan vara bra för Ace Fockers i längden också att du lär dig spela med 2 spelare... Smile

speltid är väll inte det viktigaste med han i så fall,utan mest som back up kille!!!
men är det lättast att dubble med ytterback+ytter mittfältare i så fall!!!
Ytterback och yttermitt tror jag är enklast att dubbla med.
Till överst på sidan Gå ner
Emanuel




Antal inlägg : 932
Join date : 09-10-16

Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback Empty
InläggRubrik: Sv: Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback   Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback I_icon_minitimemån nov 01, 2010 2:12 am

Vi krossa Flashback.

Kan hälsa Woxna att hans markering idag har 1 mille i lön så inte undra på att du hade såna problem Smile

Givetvis är inte spelaren värd de pengarna men åtminstone en ett år gammal spelare.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback Empty
InläggRubrik: Sv: Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback   Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Nästa match den 31 oktober 2130 mot Flashback
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Nästa match den 13 oktober 2130 mot Flashback FC
» Nästa match mot The Cools den 3 oktober 2130
» Nästa match den 6 oktober 2130 mot Chelsea FC
» Nästa match den 10 oktober 2130 mot Roma FC
» Nästa match 24 oktober 2130 - Viking IF

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Freekicklaget :: Ace fockers 2-
Hoppa till: