Freekicklaget
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Freekicklaget

Forum för det som skall bli vårt nya lag på footballidentity.com
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Vi är väldigt stolta över att presentera...

Gå ner 
+5
Klas Ingesson
Hawkmoon
Emanuel
Bollen
linkan
9 posters
FörfattareMeddelande
linkan
Admin
linkan


Antal inlägg : 1538
Join date : 09-09-27
Ort : Stockholm

Vi är väldigt stolta över att presentera... Empty
InläggRubrik: Vi är väldigt stolta över att presentera...   Vi är väldigt stolta över att presentera... I_icon_minitimefre sep 17, 2010 12:19 am

Hawkmoon som har tagit sitt förnuft till fånga (eller bara tröttnat på allt tjat och äntligen givit med sig) och bestämt sig för att komma till Ace Fockers. Ni som har varit runt på forumen känner till honom redan för er övriga så kanske han själv kan presentera sig själv inom en snar framtid. Jag och Bollen har kämpat för det här en längre tid och är väldigt glada över att det äntligen blir av. Övergången är dock inte officiell ännu så skriv inget på fidforumet. Finns risk att det blir en del sura miner i Fortuna som han spelade i innan
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lillasyster.se
Bollen
Admin



Antal inlägg : 1197
Join date : 09-09-27
Ort : Malmö

Vi är väldigt stolta över att presentera... Empty
InläggRubrik: Sv: Vi är väldigt stolta över att presentera...   Vi är väldigt stolta över att presentera... I_icon_minitimefre sep 17, 2010 1:15 am

Nu är det klart! Varmt välkommen Hawkmoon! Very Happy


Till laget:

Hawkmoon är en mycket erfaren FID-spelare som kommer få en mycket framträdande roll i laget. För att locka honom till klubben från Fortuna XIII i konkurrens med mängder av klubbar (tror jag iallafall... Razz ) har han fått "lön för 2". Alltså istället för att värva 3 nya spelare, vilket var vår originalplan, nöjer vi oss nu med 2 (en försvarare ska vi försöka få tag på vid sidan av Hawkmoon). Det är definitivt värt lönen, han kommer göra skillnad för oss... Smile

Lite kuriosa:

Hawkmoon platsar i laget så till vida att han har spelat Freekick (lade av för flera år sen). Och där är han "känd" som den som ligger sist i Allsvenskans maratontabell. En ynka poäng lyckades hans lag skrapa ihop under den enda säsongen i Allsvenskan... Razz
Till överst på sidan Gå ner
Emanuel




Antal inlägg : 932
Join date : 09-10-16

Vi är väldigt stolta över att presentera... Empty
InläggRubrik: Sv: Vi är väldigt stolta över att presentera...   Vi är väldigt stolta över att presentera... I_icon_minitimefre sep 17, 2010 1:25 am

Känns verkligen positivt att kunna värva en så bra spelare. Nu ska vi kunna vinna väldigt många matcher denna säsongen.
Till överst på sidan Gå ner
Hawkmoon




Antal inlägg : 339
Join date : 10-09-16

Vi är väldigt stolta över att presentera... Empty
InläggRubrik: Sv: Vi är väldigt stolta över att presentera...   Vi är väldigt stolta över att presentera... I_icon_minitimefre sep 17, 2010 1:33 am

Hejsan!

Kom precis till laget och tänkte presentera mig. För det första är det väldigt ovant att skriva på svenska efter 5 säsonger i FID med enbart engelska. Blir en omställning bara det. För det andra tycker jag ni har ett oerhört intressant lagbygge och jag ser verkligen fram emot utmaningen att försöka lyfta laget till en stabil plats i Sveriges högsta division. Slutligen i mitt inledande stycke så är jag en person som förväntar mig att kunna ge positiv och negativ (konstruktiv) kritik men även att få detsamma.

För er som inte känner till mig som spelare så heter min karaktär Fredrik Hawkmoon. Fredrik är mitt namn i verkliga livet och Hawkmoon är ett namn jag använt på nätet sedan dagen jag loggade in för första gången. Tror det är taget från någon fantasybok eller något. Minns inte riktigt. =)

Jag är en ACM och är nog ganska unikt tränad om jag ska vara ärlig. Min favoritroll är att ha en helt fri roll i princip som innebär att jag försöker vara där jag tror jag hjälper laget bäst. Ofta brukar jag försöka vara fri i närheten av bollen för att bollhållaren ska ha åtminstone ett enkelt alternativ att spela på. Jag är urusel på närkampsspelet och är som bäst när jag får passningarna som jag inte behöver slåss om - något som gäller alla spelare iofs.

Styrkorna hos min spelare som jag ser det är att jag har väldigt bra offensiva skills och väldigt bra löpstyrka. Dribblingarna är nog största styrkan tillsammans med löpstyrkan. Två stjärnor i både step-over dribbles och 360-dribbles bör ge en skaplig boost till mina maxade dribble skills tycker jag.

I övrigt har jag spelat fyra säsonger i FC Fortuna XIII och en säsong i det rumänska laget FCSB. Jag kan nog vara lite "bossig" när det är match och styr och ställer lätt ibland - speciellt i offensiven. Detta får ni säga till mig om - om ni tycker det är jobbigt.

Jag tycker det ska bli URKUL att ta mig an denna utmaning och jag hoppas att jag ska kunna bidra med något. Till en början så har en ny spelare 85 i personlig chemistry vilket mycket väl kan innebära typ 15% minus på alla skills enligt mina erfarenheter men i takt med att den ökar så kommer ju minuset bli mindre så klart. Detta innebär dock att jag till en början kanske får spela lite mer på säkerhet just för att det är lite svårbedömt hur bra ens spelare klarar av olika situationer. Och jag kommer säkerligen göra något misstag här och var också. Ska försöka undvika dessa dock.

Hmm... Förövrigt är jag personligen 29 år, bor i Uppsala med fästmö och två katter, uppväxt i Västerås, jobbar halvtid och pluggar halvtid (examensarbete i juridik som verkar ta en evighet).

Jag ser fram emot att lära känna er alla och jag vore tacksam om ni ville snacka med mig via msn som jag har denna adress på: contact_hawkmoon@hotmail.com

EDIT: Minns hur jag lyckades gå upp till Allsvenskan utan större koll egentligen men väl där så fick jag så mycket IRL att jag inte hann med FK. Lite synd, men ett kul rekord som jag inte visste om! =)
Till överst på sidan Gå ner
Klas Ingesson

Klas Ingesson


Antal inlägg : 737
Join date : 09-09-28

Vi är väldigt stolta över att presentera... Empty
InläggRubrik: Sv: Vi är väldigt stolta över att presentera...   Vi är väldigt stolta över att presentera... I_icon_minitimefre sep 17, 2010 8:17 pm

Holy shit Smile
Let us rock and roll!

Älskar dig Hawkmoon!

Vi var redan fokuserade.
Nu blir vi ju ännu mer fokuserade!
Så jälla lycklig jag är idag!

Wowser!
Awesome!
Galet kul!

Klas/Totte
Till överst på sidan Gå ner
Tarmtomten




Antal inlägg : 182
Join date : 09-10-05

Vi är väldigt stolta över att presentera... Empty
InläggRubrik: Sv: Vi är väldigt stolta över att presentera...   Vi är väldigt stolta över att presentera... I_icon_minitimefre sep 17, 2010 10:42 pm

Välkommen till gänget Smile
Till överst på sidan Gå ner
holgrrr




Antal inlägg : 405
Join date : 09-09-28
Ort : Uppsala

Vi är väldigt stolta över att presentera... Empty
InläggRubrik: Sv: Vi är väldigt stolta över att presentera...   Vi är väldigt stolta över att presentera... I_icon_minitimelör sep 18, 2010 2:40 pm

Välkommen!
Till överst på sidan Gå ner
Lefty Right

Lefty Right


Antal inlägg : 667
Join date : 09-09-28

Vi är väldigt stolta över att presentera... Empty
InläggRubrik: Sv: Vi är väldigt stolta över att presentera...   Vi är väldigt stolta över att presentera... I_icon_minitimelör sep 18, 2010 2:54 pm

Tjenare Hawkmoon! Tror vi snackade lite för några år sedan på Livehockey, då jag gick under namnet Barrikjello.
Till överst på sidan Gå ner
woxna




Antal inlägg : 546
Join date : 09-09-28

Vi är väldigt stolta över att presentera... Empty
InläggRubrik: Sv: Vi är väldigt stolta över att presentera...   Vi är väldigt stolta över att presentera... I_icon_minitimelör sep 18, 2010 4:10 pm

livehockey kommer man ihåg,kom till steget under elit,när jag gav upp...

fast hade en fin trupp+ över 400 miljoner på banken,men tappade intresset totalt!!!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Vi är väldigt stolta över att presentera... Empty
InläggRubrik: Sv: Vi är väldigt stolta över att presentera...   Vi är väldigt stolta över att presentera... I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Vi är väldigt stolta över att presentera...
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Freekicklaget :: Välkommen-
Hoppa till: