Freekicklaget
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Freekicklaget

Forum för det som skall bli vårt nya lag på footballidentity.com
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Om det känns viktigt...

Gå ner 
+2
linkan
LaStrada
6 posters
FörfattareMeddelande
LaStrada




Antal inlägg : 163
Join date : 09-09-27

Om det känns viktigt... Empty
InläggRubrik: Om det känns viktigt...   Om det känns viktigt... I_icon_minitimeons maj 05, 2010 7:04 pm

att försöka rädda oss kvar i denna serie så kan gärna Pumba flytta hit och sätta en strut då och då. Jag spelar mycket hellre i korpen än sitter på bänken i allsvenskan. Jag har dock för mig att det redan fanns tillräckligt med anfallare här, right?
Till överst på sidan Gå ner
linkan
Admin
linkan


Antal inlägg : 1538
Join date : 09-09-27
Ort : Stockholm

Om det känns viktigt... Empty
InläggRubrik: Sv: Om det känns viktigt...   Om det känns viktigt... I_icon_minitimeons maj 05, 2010 9:28 pm

LaStrada skrev:
att försöka rädda oss kvar i denna serie så kan gärna Pumba flytta hit och sätta en strut då och då. Jag spelar mycket hellre i korpen än sitter på bänken i allsvenskan. Jag har dock för mig att det redan fanns tillräckligt med anfallare här, right?
Jag tror faktiskt inte att vi kan trilla ner då det finns många botlag i div 3
Sen tycker jag personligen att du fyller en jätteviktig roll hos oss, du är ju en av våra mesta målgörare den här säsongen. Om vi vinner nästa match mot lions så ser jag dock ingen anledning att inte låta dig flytta då seriesegern i så fall kan räknas som helt säker
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lillasyster.se
Bollen
Admin



Antal inlägg : 1197
Join date : 09-09-27
Ort : Malmö

Om det känns viktigt... Empty
InläggRubrik: Sv: Om det känns viktigt...   Om det känns viktigt... I_icon_minitimeons maj 05, 2010 9:43 pm

Jag tycker faktiskt att vi ska akta oss för att flytta fram och tillbaka spelare mellan lagen om det inte är absolut nödvändigt. Det påverkar ju båda lagens "chemistry" negativt att såväl köpa som sälja spelare vilket får alla spelarna att prestera sämre.

Pumba är en mycket viktig spelare för Ace Fockers som jag ser det. Han kommer naturligtvis vara mycket viktig för oss i Division 1 också...
Till överst på sidan Gå ner
Emanuel




Antal inlägg : 932
Join date : 09-10-16

Om det känns viktigt... Empty
InläggRubrik: Sv: Om det känns viktigt...   Om det känns viktigt... I_icon_minitimetor maj 06, 2010 1:12 am

Om vi måste rädda Name To Be Decided är det väl så bra att vi med spelare där fokuserar på den matchen. Vi har trots allt en grymt bra anfallare i Thern, en riktigt stark mittfältare i Linkan och dessutom några skapligt rutinerade spelare i Nacka, Benny Back och Stijn Goes. Sen med Bollens två nystartade lirare samt Woxna och din nystartade spelare. Kan inte vara många lag som slår oss om vi samtliga fokuserar på NTBD match. Spelar alla är vi ju bara en man kort.

Men är väl få matcher kvar vi lär vinna. Viking bör vi slå enkelt med NTBD men i övrigt blir det svårt värre. Men 9 aktiva spelare med erfarenhet tror jag få lag kan matcha. VI bör kunna sluta 9:a till slut och åker något lag ner är det väl enbart jumbon?

Vore ju trevligt gå obesegrade genom division II med Ace Fockers dock men vi får väl offra oss och lira med nya gubbarna om så behövs när seriesegern är i hamn.
Till överst på sidan Gå ner
linkan
Admin
linkan


Antal inlägg : 1538
Join date : 09-09-27
Ort : Stockholm

Om det känns viktigt... Empty
InläggRubrik: Sv: Om det känns viktigt...   Om det känns viktigt... I_icon_minitimetor maj 06, 2010 2:14 pm

Vi kan som sagt inte trilla ner och även ifall vi skulle kunna det så ligger vi ju redan på en säker plats. Tror bollen har rätt i att det är dumt att flytta spelare i onödan
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lillasyster.se
woxna




Antal inlägg : 546
Join date : 09-09-28

Om det känns viktigt... Empty
InläggRubrik: Sv: Om det känns viktigt...   Om det känns viktigt... I_icon_minitimefre maj 07, 2010 1:48 am

vill du spela mer med pumba,så får vi helt enkelt rotera mer i fockers!!!

jag blir inte så lidande då jag har skapat en gubbe till/som du,så man får ju alltid lira i alla fall!!!

så vi får komma på en lösning så alla blir nöjda....sen så brukar ju vissa alltid bli skadade under match,och då går konditionen åt snabbt!!!!
Till överst på sidan Gå ner
holgrrr




Antal inlägg : 405
Join date : 09-09-28
Ort : Uppsala

Om det känns viktigt... Empty
InläggRubrik: Sv: Om det känns viktigt...   Om det känns viktigt... I_icon_minitimefre maj 07, 2010 2:34 pm

Jag kan redan nu flagga för att jag inte kommer vara lika aktiv nästa säsong som denna så Pumba kommer få spela mer. Börjar vara dags att skaffa sig ett jobb och bli vuxen Razz
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Om det känns viktigt... Empty
InläggRubrik: Sv: Om det känns viktigt...   Om det känns viktigt... I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Om det känns viktigt...
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Freekicklaget :: Ace fockers 2-
Hoppa till: